call center

Nowoczesny system telefonicznej obsługi klienta
do dyspozycji dla Twojej firmy.

Infolinia

Realizacja obsługi ruchu przychodzącego jest kluczową kompetencją każdej organizacji pozyskującej klientów. Wymagania klienta w dobie nowego milenium rosną wraz z rozwojem technologii, a profesjonalna, czyli szybka i merytoryczna obsługa stała się standardem, co ściśle wpływa na lojalność klienta.

Aby dostarczyć rozwiązań, które przyczynią się do wzmocnienia relacji pomiędzy Zleceniodawcą, a klientem szukamy rozwiązań, a następnie implementujemy je do naszej aplikacji call contact center.


Dlatego, poza oczywistymi KPI dostarczamy dodatkowe rozwiązania, takie jak:

  • tworzenie grup produktowych z dedykowaną indywidualna obsługą
  • ustalamy priorytety kolejek
  • dostarczamy SLA na ustalonym przez Zleceniodawce poziomie
  • tworzymy listy oddzwonień
  • tworzymy kopiejki typu Vip wraz z zintegrowanym mechanizmem wyłapywania klienta Vip
  • kierujemy połączenia po opiekunie

Polecamy sprawdzenie naszych usług w aspekcie:

  • Infolinii Sprzedażowej
  • Infolinii BOK
  • Infolinii Antychurn

Wszystkie rozmowy są nagrywane i archiwizowane. Na życzenie zleceniodawcy umożliwiamy dostęp on line do odsłuchów kampanii.