Infolinia
Realizacja obsługi ruchu przychodzącego jest kluczową kompetencją każdej organizacji pozyskującej klientów. Wymagania klienta w dobie nowego milenium rosną wraz z rozwojem technologii, a profesjonalna, czyli szybka i merytoryczna obsługa stała się standardem, co ściśle wpływa na lojalność klienta.
Aby dostarczyć rozwiązań, które przyczynią się do wzmocnienia relacji pomiędzy Zleceniodawcą, a klientem szukamy rozwiązań, a następnie implementujemy je do naszej aplikacji call contact center.
Dlatego, poza oczywistymi KPI dostarczamy dodatkowe rozwiązania, takie jak:
- tworzenie grup produktowych z dedykowaną indywidualna obsługą
- ustalamy priorytety kolejek
- dostarczamy SLA na ustalonym przez Zleceniodawce poziomie
- tworzymy listy oddzwonień
- tworzymy kopiejki typu Vip wraz z zintegrowanym mechanizmem wyłapywania klienta Vip
- kierujemy połączenia po opiekunie
Polecamy sprawdzenie naszych usług w aspekcie:
- Infolinii Sprzedażowej
- Infolinii BOK
- Infolinii Antychurn
Wszystkie rozmowy są nagrywane i archiwizowane. Na życzenie zleceniodawcy umożliwiamy dostęp on line do odsłuchów kampanii.