Polityka Jakości
K2 Dystrybucje pracuje na uznanie w oczach klientów koncentrując wysiłki na zapewnieniu usług najwyższej jakości. Skupiamy swoje działania na identyfikowaniu i spełnianiu indywidualnych oczekiwań Klientów. Stawiając jakość i rzetelność na pierwszych miejscach, deklarujemy spełnianie wymagań PN-EN ISO 9001:2015.
Najwyższy poziom realizacji zobowiązujemy się osiągać poprzez:
- spełnianie indywidualnych wymagań klientów,
- zapewnianie wysokiego poziomu jakości we wszystkich obszarach objętych Systemem Zarządzania Jakością,
- przestrzeganie wszystkich przepisów prawnych oraz spełnianie wszystkich mających zastosowanie wymagań,
- ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością,
- ciągłe podnoszenie świadomości jakościowej i kompetencji pracowników,
- formułowanie i realizację celów Systemu Zarządzania Jakością,
- identyfikowanie zagrożeń i zarządzanie ryzykiem,
- identyfikowanie szans i zarządzanie szansami,
- rozwój kompetencji pracowników na wszystkich szczeblach.
Krzysztof Kowalczyk
Gdynia 16.02.2024