call center

Nowoczesny system telefonicznej obsługi klienta
do dyspozycji dla Twojej firmy.

Obsługa klienta

Na potrzeby naszych Zleceniodawców stworzyliśmy 120 profesjonalnie wyposażonych stanowisk, zatrudniamy 160 Agentów Call Center, 8 doświadczonych Kierowników i najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne dedykowane do Call Contac Center. Pracujemy na bazach powierzanych nam przez zleceniodawców.

Zapewniamy bezpieczeństwo i ochronę powierzanych nam danych, zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa K2Dystrybucje. Korzystamy z takich rozwiązań jak serwery FTP czy tunele VPN , aby przesyłane informacje były jak najskuteczniej chronione.


Dzięki naszej wykwalifikowanej kadrze docieramy do klientów skutecznie finalizując powierzane nam kampanie i przyczyniamy się do wzrostu wartości Państwa biznesu i lojalizacji portfela klientów a także podnoszenie jego wartości dzięki skutecznym akcjom upsellowym


Nasz Dział Audytu skutecznie weryfikuje zawierane kontrakty pod względem jakości, aby każdy pozyskany przez nas Klient był w pełni świadomy jakie korzyści jaki i konsekwencje wiążą się z zawieraną umową i w pełni zadowolony z dokonanego wyboru a nasi zleceniodawcy nie mają problemów z reklamacji klientów.


Raportowanie sprzedaży dziennej i jej skuteczności oraz wszystkich wymaganych KPI odbywa się na dostępnej dla naszych Zleceniodawców dedykowanej na potrzeby projektu platformie. Dzięki temu możecie Państwo śledzić przebieg kampanii 24h/dobę i estymować swoje potencjalne przychody.


Wszystkie rozmowy są nagrywane i archiwizowane Na życzenie zleceniodawcy umożliwiamy dostęp on line do odsłuchów kampanii.