call center

Nowoczesny system telefonicznej obsługi klienta
do dyspozycji dla Twojej firmy.

Obsługa klienta

Na potrzeby naszych Zleceniodawców stworzyliśmy 260 profesjonalnie wyposażonych stanowisk, zatrudniamy 330 Agentów Call Center, 11 doświadczonych Kierowników i najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne dedykowane do Call Contact Center. Pracujemy na bazach powierzanych nam przez Zleceniodawców.

Zapewniamy bezpieczeństwo i ochronę powierzanych nam danych, zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa K2Dystrybucje. Korzystamy z takich rozwiązań jak serwery FTP czy tunele VPN, aby przesyłane informacje były jak najskuteczniej chronione.


Dzięki naszej wykwalifikowanej kadrze docieramy do klientów skutecznie finalizując powierzane nam kampanie i przyczyniamy się do wzrostu wartości Państwa biznesu i lojalizacji portfela klientów, a także podnoszenie jego wartości dzięki skutecznym akcjom upsellowym.


Nasz Dział Audytu skutecznie weryfikuje zawierane kontrakty pod względem jakości, aby każdy pozyskany przez nas Klient był w pełni świadomy jakie korzyści, jak i konsekwencje, wiążą się z zawieraną umową oraz był w pełni zadowolony z dokonanego wyboru, a nasi Zleceniodawcy nie mieli problemów z reklamacji klientów.


Raportowanie sprzedaży dziennej i jej skuteczności oraz wszystkich wymaganych KPI odbywa się na dostępnej dla naszych Zleceniodawców dedykowanej na potrzeby projektu platformie. Dzięki temu możecie Państwo śledzić przebieg kampanii 24h/dobę i estymować swoje potencjalne przychody.


Wszystkie rozmowy są nagrywane i archiwizowane. Na życzenie Zleceniodawcy umożliwiamy dostęp on line do odsłuchów kampanii.