Obsługa klienta
Na potrzeby naszych Zleceniodawców stworzyliśmy 260 profesjonalnie wyposażonych stanowisk, zatrudniamy 330 Agentów Call Center, 11 doświadczonych Kierowników i najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne dedykowane do Call Contact Center. Pracujemy na bazach powierzanych nam przez Zleceniodawców.
Zapewniamy bezpieczeństwo i ochronę powierzanych nam danych, zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa K2Dystrybucje. Korzystamy z takich rozwiązań jak serwery FTP czy tunele VPN, aby przesyłane informacje były jak najskuteczniej chronione.
Dzięki naszej wykwalifikowanej kadrze docieramy do klientów skutecznie finalizując powierzane nam kampanie i przyczyniamy się do wzrostu wartości Państwa biznesu i lojalizacji portfela klientów, a także podnoszenie jego wartości dzięki skutecznym akcjom upsellowym.
Nasz Dział Audytu skutecznie weryfikuje zawierane kontrakty pod względem jakości, aby każdy pozyskany przez nas Klient był w pełni świadomy jakie korzyści, jak i konsekwencje, wiążą się z zawieraną umową oraz był w pełni zadowolony z dokonanego wyboru, a nasi Zleceniodawcy nie mieli problemów z reklamacji klientów.
Raportowanie sprzedaży dziennej i jej skuteczności oraz wszystkich wymaganych KPI odbywa się na dostępnej dla naszych Zleceniodawców dedykowanej na potrzeby projektu platformie. Dzięki temu możecie Państwo śledzić przebieg kampanii 24h/dobę i estymować swoje potencjalne przychody.
Wszystkie rozmowy są nagrywane i archiwizowane. Na życzenie Zleceniodawcy umożliwiamy dostęp on line do odsłuchów kampanii.