call center

Nowoczesny system telefonicznej obsługi klienta
do dyspozycji dla Twojej firmy.

Obsługa klienta

Na potrzeby naszych Zleceniodawców stworzyliśmy 180 profesjonalnie wyposażonych stanowisk, zatrudniamy 250 Agentów Call Center, 5 doświadczonych Kierowników i najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne dedykowane do Call Contact Center. Pracujemy na bazach powierzanych nam przez Zleceniodawców.

Zapewniamy bezpieczeństwo i ochronę powierzanych nam danych, zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa K2Dystrybucje. Korzystamy z takich rozwiązań jak serwery FTP czy tunele VPN, aby przesyłane informacje były jak najskuteczniej chronione.


Dzięki naszej wykwalifikowanej kadrze docieramy do klientów skutecznie finalizując powierzane nam kampanie i przyczyniamy się do wzrostu wartości Państwa biznesu i lojalizacji portfela klientów, a także podnoszenie jego wartości dzięki skutecznym akcjom upsellowym.


Nasz Dział Audytu skutecznie weryfikuje zawierane kontrakty pod względem jakości, aby każdy pozyskany przez nas Klient był w pełni świadomy jakie korzyści, jak i konsekwencje, wiążą się z zawieraną umową oraz był w pełni zadowolony z dokonanego wyboru, a nasi Zleceniodawcy nie mieli problemów z reklamacji klientów.


Raportowanie sprzedaży dziennej i jej skuteczności oraz wszystkich wymaganych KPI odbywa się na dostępnej dla naszych Zleceniodawców dedykowanej na potrzeby projektu platformie. Dzięki temu możecie Państwo śledzić przebieg kampanii 24h/dobę i estymować swoje potencjalne przychody.


Wszystkie rozmowy są nagrywane i archiwizowane. Na życzenie Zleceniodawcy umożliwiamy dostęp on line do odsłuchów kampanii.